intimissimi - szerelem

Az én olthatatlan szerelmem az Intimissimi csodás fehérneműi iránt úgy 25 éve kezdődött, amikor először beléptem a Deák térhez közeli üzletük ajtaján. Attól a naptól kezdve minden budapesti látogatásom alkalmával náluk hagytam a fizetésem bizonyos részét, és bár előtte sem volt elhanyagolható az alsóneműim száma, innentől ez a szám ugrásszerűen megnőtt.
A mai napig megvan még néhány szettem abból az időből: ez is mutatja a márka minőségét és időtállóságát.
És mivel nemcsak a mesés fehérneműket imádom, hanem a mesebeli sikersztorikat is, íme a brand rövid története.
Az Intimissimit 1996-ban alapították Olaszországban, Verona mellett. Központja máig itt, az egyik legromantikusabb olasz város közelében található.
Víziójuk: olyan fehérneműket alkotni, melyek egyszerűek, kifinomultak, tartózkodnak a felesleges hivalkodástól, azaz megvalósítják a nők álmát, hogy a mindennapokban is kényelmes, de szép és ízléses fehérneműket viselhessenek. A minőségi, romantikus kollekciók vonzották a vásárlókat, így hát nem is kellett sok idő, hogy a cég Európa vezető fehérneműkészítőjévé nője ki magát (röpke 2 év múlva 100 üzletük várta a vásárlókat, 2011-ben, az alapítás 15. évében pedig már több, mint ezer!) .
Amellett, hogy előtérbe helyezik a természetes anyagokat - mint a selyem, a gyapjú, a kasmír, a bársony, - nagy hangsúlyt fektetnek a fejlesztésre is. A mai igényeknek megfelelő szövetekből alkotják meg termékeiket: az anyagokat modern, mesterséges szálakkal (pl lycra, különböző poly-szálak) keverik. Kasmír-lycra szálasak például a bordás ujjatlan trikók, gyapjú-selyem-lycra keverékéből készülnek felsők és body-k: a kasmírnak, selyemnek köszönhetik puhaságukat, a gyapjúnak, hogy melegen tartanak, a lycrának pedig rugalmasságukat. Szintén lycrát kevernek a csipkéhez, hogy a melltartók, most divatos bralettek szépen idomuljanak a hölgyek domborulataihoz és kényelmesek legyenek.
Az Intimissimi anyagok titkába 2017-ben “Every Wear Book” c kis füzetkéjükben vezették be vásárlóikat.
Figyelmet fordítanak a környezeti fenntartatóságra is: 2009-ben kampányt indítottak “Hasznosítsd újra a melltartóid” szlogennel. Használt fehérneműinket kedvezményre váltják az üzletekben.
Tervezőik sajátos mesevilágot álmodnak meg kollekcióról kollekcióra, mi pedig alig várjuk, hogy újra és újra elvarázsoljanak bennünket.
2012-re az Intimissimi már 20 különböző melltartó fazonnal szolgálta a hölgyek igényeit, melyek többségében női neveket kaptak (Francesca, Elena, Simona...) és hogy könnyebben elilgazodhassunk közöttük, kiadták nyomtatásban a “The Perfect Bra Book” című sok-sok képpel ellátott füzetkéjüket, melyben részletesen tájékoztatnak a melltartók stílusáról, tulajdonságairól.
A különböző fazonokból 2013-tól már különböző kosár méreteket is választhatunk, és a cég büszkeségünet, Palvin Barbarát kérte fel a kampány főszerepére. Vele készült a kedvenc Intimissimi kisfilmem, a Blue Velvet c dal aláfestésével:
https://m.youtube.com/watch?v=
Palvin Barbi 2025-ben újra visszatért a markához: a “The UnderWow” kollekció Denise melltartóját népszerűsíti.
Mérföldkövet jelentett sokunk kedvencének, a Gioia melltartónak, azaz a merevítő nélküli push up csodának a megalkotása.
Modelljeik között olyan hírességekkel találkozunk, mint pl. Monica Bellucci, akivel a Heart Tango című kisfilmet forgatta a márka 2007-ben:
https://m.youtube.com/watch?v=
Vagy Alain Delon csodaszép unokahúga, Alyson le Borge színésznő, aki az alakformáló kollekciót népszerűsítette:
Hosszú ideig volt a brand arca Ana Beatriz Barros, a gyönyörű brazil modell is:
Irina Shayk-ot és Dakota Johnson-t az Elena és Giorgia fazonok kampányában pedig a mára ikonná vált Mario Testino fotózta.
Sandro Veronesi, az Intimissimi alapító tulajdonosa amellett, hogy fantasztikus modelleket választ kampányai élére, az elmúlt 4 évben a veronai arénában megrendezte az “Intimissimi On Ice Show”-t: ez nem csupán egy divatbemutató, ahol az új kollekciókat bemutatják, hanem egy páratlanul látványos és színvonalas elődás festői környezetben. 2017-ben, “A Szépség Legendája” címet kapta a show és -többek között - a híres olasz tenor, Andrea Boccelli is fellépett.
Olaszország ikonikus fehérnemű márkája 2017. őszén debütált az Egyesült Államokban, New Yorkban. Hol másutt nyitott üzletet, mint a Fifth Avenue-n (5400 négyzetméteren!) és ki más volt a sztárvendég, mint Sarah Jessica Parker, akinek a neve egybeforrt a Nagy Almával és a divattal. SJP-ről egy melltartó fazont is elneveztek: a szexi, ultra push up balconette-et, a Jessicát.
A szupermodell Heidi Klum és lánya, Leni, a 2024-es őszi-téli kampányban szerepeltek.
Őket követte Jennifer Lopez, a mediterrán érzékiséget sugalló promo-val az ikonikus Pretty Flowers kollekció darabjaiban.
Mi pedig, hűséges és lojális Intimissimi rajongók, várjuk a folytatást és a szebbnél szebb fehérneműket.